در حال بارگذاری فایل ...
اپ کاوش گستر فانیذدسترسی آسان‌تر
محصولات‌ تولیدی

 

محصولات تولیدی شرکت کاوش گستر فانیذ متنوع هستند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کربنات کلسیم رسوبی با روکش کربن (PCCc) است.

کربنات کلسیم رسوبی با روکش کربن (PCCc) محصولی منحصربه‌فرد است که برای اولین بار در ایران تولید شده است و در صنایع گوناگون از جمله لاستیک‌سازی کاربرد دارد. خواص مکانیکی و شیمیایی این ترکیب بسیار با اهمیت است و با آزمایش‌های معتبری که رو آن انجام داده‌ایم توانسته‌ایم کیفیت مطلوب صنایع گوناگون را تولید کنیم. مزیت اصلی این ترکیب برای صنایع لاستیک این است که هزینهٔ تمام‌شده محصول کارخانه‌های لاستیک‌سازی را کاهش می‌دهد چون با استفاده از PCCc دیگر نیاز نیست که فیلر و دوده را جداگانه خریداری کنند. کربنات کلسیم رسوبی با روکش کربن همزمان می‌تواند نقش فیلر و دوده را ایفا کند و باعث کاهش هزینه‌های صنایع شود.

همچنین از دیگر کاربردهای کربنات کلسیم رسوبی، استفاده در گل حفاری صنایع نفتی است. مزیت عمدهٔ این محصول این است که از فرآوری ضایعات کارخانه‌های چغندر قند تولید می‌شود و معدنی نیست. گل حفاری که حاوی کربنات کلسیم رسوبی این شرکت است، توانسته آزمایش‌های مربوط به کیفیت مورد نیاز صنایع نفتی را نیز با موفقیت طی کند.

در ادامه می‌توانید با کلیک روی دکمه‌های زیر، کاتالوگ محصول PCCc و آزمایش‌های مرتبط با صنایع لاستیک و صنایع نفتی را دانلود کنید.

 

.

کاتالوگ PCCc
آنالیز صنعت لاستیک
آنالیز گل حفاری
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کاوش گستر فانیذ می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین